073-7585783

המלצה sam abudi (ניתוח אף)

"היי אז ככה רציתי לשתף פה את כולם בחוויה שלי. אני כחודש לאחר הניתוח, ניתח אותי ד״ר יצחק מאייר האלוף (!!) בתאריך 18/7 מחיצה ומניעת קונכיות"…

היי אז ככה רציתי לשתף פה את כולם בחוויה שלי. אני כחודש לאחר הניתוח, ניתח אותי ד״ר יצחק מאייר האלוף (!!) בתאריך 18/7 מחיצה ומניעת קונכיות.

הוא הראשון שהלכתי אליו לייעוץ וישר ידעתי שזה הרופא שאני אתנתח אצלו. המקצועיות שלו וזה שהוא ידע לענות לי על כל שאלה שהייתה לי היו דברים שהרשימו אותי מאוד.

הוא הסביר לי בדיוק מה בעייתי אצלי באף ומה אפשר ואי אפשר לעשות ואהבתי את הכנות לדעתי זה דבר מאוד חשוב אצל רופא שיהיה אמיתי ולא ישלה את המטופל. חוץ ממנו יש גם את העוזרת שלו אורלי שהיא מדהימה !! היא זמינה תמיד לכל שאלה שלי ותמיד בודקת מה שלומי.

לפני שנכנסתי לחדר הניתוח ההורים שלי חתמו על טפסים, לבשתי בגדים כאלו מבד, ואורלי הסבירה לי מה הולך להיות מהרגע שאני נכנסת לחדר הניתוח ועד שאני משתחררת הביתה.

היא נכנסה איתי לחדר הניתוח והרגיעה אותי, אחר כך דוקטור מאייר נכנס איתי וצחק איתי והרדימו אותי. הניתוח היה כשעה וקמתי להיות בהתאוששות כ4-5 שעות. אורלי ומאייר באו לבדוק כמה פעמים איך אני מרגישה ודיברו איתי והאמת שהרגשתי מעולה לא כאב לי לי שום דבר אכלתי ושתיתי ואז נסעתי הביתה.

יום לאחר מכן באתי להוריד את הטמפונים מהאף ושבוע לאחר מכן את הגבס. בכל הזמן הזה אורלי דאגה לבדוק מה שלומי ואיך אני מרגישה. כשהורדתי את הגבס כמובן שהכול היה נפוח אבל כבר ראיתי שהאף הולך להיות יפה מיום ליום ואני מצליחה לנשום יותר טוב, הנפיחות באף יורדת והאף נראה הרבה יותר טוב.

אני באמת שמחה שבחרתי בד״ר מאייר חוץ מזה שהוא הגשים לי חלום הוא בן אדם מדהים ואורלי גם! הביטחון העצמי שלי עלה ואני באמת ממליצה לבנות שרוצות את זה לעשות וללכת גם לד״ר מאייר לייעוץ.

אצרף תמונות👆 sam abudi

התחלת שיחה
1
אפשר לעזור?
שלום,
איך אוכל לעזור?
התקשרו לייעוץ דילוג לתוכן