073-7585783

המלצה מאיה תמיר (ניתוח אף)

"לכבוד דר' מאייר, אורלי והצוות המדהים
את הדרך שלי לניתוח אף התחלתי בגיל 18, רציתי שיישרו לי את הגבנון ויעדנו לי את האף שהיה מעט ארוך"…

לכבוד דר' מאייר, אורלי והצוות המדהים
את הדרך שלי לניתוח אף התחלתי בגיל 18, רציתי שיישרו לי את הגבנון ויעדנו לי את האף שהיה מעט ארוך.

מבחינתי בחירת רופא שאוכל לסמוך עליו היתה ההחלטה החשובה ביותר בתהליך ולכן את החלום שלי הצלחתי להגשים רק בגיל 38 כאשר פגשתי את דר' מאייר המוכשר.

רופאים לפניו עשו לי הדמיות שהיו נראות לי לא הגיוניות ולא אמינות ובטח שלא מתאימות לפנים שלי, כמו כן הצטרפתי לקבוצה בפייסבוק של ניתוחי אף וגיליתי עולם שלם של רופאים וניתוחים שונים.

ראיתי אפים מנותחים מידי, אפים עם אסימטריות קשות ושקעים בעקבות התעסקות יתר עם סחוסים, ראיתי אפים מורמים מידי, ראיתי אפים שלא תואמים לפנים ושמעתי גם תלונות רבות של בחורות על בעיות נשימה.

יכולתי להרים ידיים ולוותר על החלום אך למזלי השכנה שלי עברה ניתוח מדהים וסיפרה לי על ד"ר מאייר.

עשיתי מחקר וגיליתי המון מנותחות מרוצות של דר' מאייר, ראיתי תוצאות יפות ועדינות, הגיוניות למציאות, ראיתי את השיפור הגדול לפני ואחרי ובמקביל הן לא נראו מנותחות והחלטתי להגיע לדר' מאייר לפגישת ייעוץ.
בפגישה דר' מאייר פירט לי בדיוק מה הוא יכול לנתח ובמה לא כדאי להתעסק, הוא לא השתמש בהדמיות מחשב לא מציאותיות, הוא תיאר בדיוק איך אראה.

היום שאני 6 חודשים אחרי הניתוח אני יכולה להגיד שכל מה שהוא תיאר התגשם אחד לאחד!

דר' מאייר לא ניסה לשכנע אותי, לא ניסה למכור לי סיפורים. בצורה ישירה ומקצועית הוא הסביר לי בדיוק מה ביכולתו לשנות ומה עלול לפגוע במראה שלי במידה והתעסקו עם זה.

האפים של דר' מאייר הם אפים שלא נראים מנותחים מסיבה שהוא לוקח אחריות מלאה לניתוח שלך, את נראת יותר טוב, מרגישה שיפור גדול במראה, מקבלת מחמאות מהסביבה אך אף אחד לא שואל אותך אם עברת ניתוח. זה פשוט מדהים!

בונוס גדול נוסף שרוב הבנות לא חושבות עליו זה הפן הרפואי, דר' מאייר איבחן אצלי מחיצה ואמר שהוא יפתח אותה וירחיב לי את הקונכיות. מאז הניתוח אני נושמת יותר טוב! בניגוד לתלונות של נשים בפורום של פגיעה בנשימה כי הרופאים שלהם לא לקחו אחריות לפן הרפואי, בניגוד לחששות של אף אוזן גרון שטענה כי היצרות של האף תמיד פוגעת בנשימה, אני יצאתי מהניתוח נושמת משני הנחיריים כמו שאף פעם לא נשמתי וזאת על אף הקטנת האף.

גם פה אני מודה לדר' מאייר על השיפור הגדול באיכות הנשימה שלי.
לסיום אני רוצה להודות רבות גם לאורלי המתאמת המדהימה, היא לא רק מתאמת את הניתוח, התיאור הזה לא מתחיל לתאר את מי שהיא בפועל.

אורלי ליוותה אותי פסיכולוגית, ענתה לכל השאלות שלי בכל השעות של היום, חיבקה, עודדה ואף נכנסה לניתוח לפני שנרדמתי להחזיק לי את היד.

אורלי, את אישה עם לב ענק וטוב ואין ספק שבזכותך נכנסתי לכל התהליך הזה רגועה, שמחה ומרגישה שאת תמיד לצידי. חלק חשוב בהחלמה טובה מהניתוח זה רמת המתח שחווים ואין ספק שדר' מאייר בחר באישה המושלמת להשלים את המקצועיות שלו בחום ואהבה אמיתית.

היום שאני חצי שנה אחרי הניתוח אני מסתכלת על האף שלי ללא גבנון, קצר יותר אך לא מידי, שמתאים לי לפנים ונראה טבעי ולא מנותח ואני מאושרת שחיכיתי 20 שנה להגשים את החלום מאחר שאני יודעת שאם הייתי ממהרת להתנתח עם רופא אחר יש סיכוי שהחלום היה הופך לסיוט כפי שאני רואה בפוסטים רבים בפורום.

אז שוב תודה ענקית לדר' מאייר המוכשר מאוד, מקצועי ואמין ולאורלי המדהימה מלאת האור (כשמך כן את) ובכלל לכול הצוות המקסים.

באהבה
מאיה תמיר

התקשרו לייעוץ דילוג לתוכן