073-7585783

המלצה ליאור דהן (ניתוח אף)

"אני בת 16.6 וב 27.2 הגעתי לייעוץ אצל ד"ר מאייר יצחק, הוא הייעוץ הראשון שהייתי בו ועשר דקות אחרי הפגישה איתו כבר קיבלתי תאריך לניתוח (שבועיים ממועד הייעוץ 18.3). מהרגע הראשון אי אפשר שלא להתאהב במקצועיות ובכנות שלו"…

אני בת 16.6 וב 27.2 הגעתי לייעוץ אצל ד"ר מאייר יצחק, הוא הייעוץ הראשון שהייתי בו ועשר דקות אחרי הפגישה איתו כבר קיבלתי תאריך לניתוח (שבועיים ממועד הייעוץ 18.3). מהרגע הראשון אי אפשר שלא להתאהב במקצועיות ובכנות שלו, הוא הסביר לי בדיוק מה הולך לעשות לי באף (מחיצה עקומה-רפואי, אסתטי, שריפת קונכיות והצרת נחיריים).

היה מאוד כנה איתי ולא מכר לי אשליות-הסביר לי שהוא יעשה לי אף שיתאים לפנים שלי ולא אני זאת שמחליטה איך האף ייראה. ביום הניתוח, יום שני-18.3, הייתי השנייה להתנתח, הגעתי בשבע ועשרים לבית החולים ברמת אביב, פגשתי את דר מאייר ובשעה שמונה ורבע כבר הייתי מורדמת בחדר ניתוח. ההחלמה הייתה לי אישית סבירה מינוס, הלילה הראשון היה מאוד קשה, אבל ביום שאחרי הניתוח אחרי הוצאת טמפונים המצב השתפר מיום ליום. יום ראשון שאחרי הגעתי להוריד את הגבס ומכאן זה רק עניין של זמן עד שאקבל את התוצאה הסופית. בינתיים מאוד מרוצה והבחירה בדר מאייר הייתה אחת ההחלטות הכי טובות שעשיתי.
*יש לציין שכל הצוות מקסים ובמיוחד אורלי המתאמת שלו זמינה בכל שעה, דואגת ועד היום (חודש וקצת אחרי) בודקת לשלומי ועונה לכל שאלה. עצה שלי לא להתפשר וברור שללכת לפחות לייעוץ אצל מאייר למי שמחפשת אף טבעי ויפה.

ליאור דהן

התחלת שיחה
1
אפשר לעזור?
שלום,
איך אוכל לעזור?
התקשרו לייעוץ דילוג לתוכן