073-7585783

מה חושבים הישראלים על ניתוחים פלסטיים

תחום הרפואה האסתטית מציע מגוון אפשרויות רחב

תחום הרפואה האסתטית מציע מגוון אפשרויות רחב לטיפולים התורמים להקניית מראה צעיר, טבעי וזוהר וזאת תוך שימוש בטכניקות טיפול מתקדמות, איכותיות ויעילות.

תרבות היופי המאפיינת את העידן המודרני בשילוב של השפעת הרשתות החברתיות וה"סלפי", הופכים את תחום הטיפולים האסתטיים למבוקש ופופולרי במיוחד בכל רחבי העולם וכך גם בישראל.

מסקר שבוצע בידי האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית עולה כי כ – 85% מהציבור הישראלי סבורים כי ניתוחים פלסטיים תורמים לשיפור דימוי הגוף ומחזקים את הביטחון העצמי.

טיפולים לעיצוב הגוף כחלק מהתפתחות המודעות לאורח חיים בריא
מה חושבים הישראלים על ניתוחים פלסטיים? קרוב ל – 70% מהישראלים סבורים כי ניתוח פלסטי אסתטי תורם לשיפור הזוגיות

טיפולים אסתטיים עושים רק אצל מומחים! עם תעודות

טיפולים אסתטיים עושים רק אצל מומחים! עם תעודות
טיפולים אסתטיים עושים רק אצל מומחים! עם תעודות

עוד עולה מהסקר כי קרוב ל – 70% מהישראלים סבורים כי ניתוח פלסטי אסתטי תורם לשיפור הזוגיות ו – 25% חושבים כי הוא תורם לחיזוק קשרים חברתיים ולשיפור תחושת הביטחון במקום העבודה.

מומחים לכירורגיה פלסטית המנתחים את הממצאים הללו אינם מופתעים כלל מהנתונים.

לדבריהם, בישראל, כיום, חלה עלייה בחשיפה ליתרונות של הטיפולים הפלסטיים והאסתטיים וזאת כתוצאה מכמה תהליכים: עלייה בתוחלת החיים, מודעות עצמית גבוהה למראה חיצוני והבחנה כי תוצאות הטיפולים משפיעות באופן חיובי על הצלחה מקצועית וחברתית.

תחום הטיפולים האסתטיים משתלב במגמה המתפתחת לאורח חיים בריא המשלב פעילות גופנית, ירידה במשקל, דיאטה וכו' ואלה מגדילים את הדרישה לניתוחים וטיפולים לעיצוב הגוף.

הסיבות לעלייה בדרישה לטיפולים אסתטיים

בדקנו מה הישראלים חושבים על ניתוחים פלסטיים, לדברי המומחים, העלייה ברמת החיים מפחיתה את הדאגה הקיומית ומשום כך, יש יותר מקום לעסוק במראה ובתרבות הפנאי.

חשוב ביותר שהניתוח יראה טבעי
חשוב ביותר שהניתוח יראה טבעי

נוסף על כך, החשיפה ההולכת וגדלה הנובעת מתרבות ה"סלפי" והרשתות החברתיות משפיעה על הרצון לשיפור המראה החיצוני הן מבחינת מבנה הגוף והן מבחינת מראה הפנים.

תחום הטיפולים האסתטיים הנו רחב ומגוון וכולל מענה להיבטים שונים בהם: הפחתת סימני הגיל, ירידה במשקל, שיפור ועיצוב מראה הפנים, טיפול בנשירת שיער, שיפור מבנה הגוף ועוד.

הציבור הישראלי בהחלט משתלב במגמה העולמית

המצביעה על עלייה בביקוש ובדרישה לטיפולים אסתטיים וזאת בזכות רמת מרפאות גבוהה, הון אנושי מקצועי, איכותי ומיומן, שימוש בשיטות עבודה ומכשור רפואי מתקדמים וחדשניים, אחריות מקצועית, יחס אישי וכמובן תוצאות מעולות.

שאיבת שומן – הקטנת היקפים ללא צלקות או סימנים 

אחד הניתוחים הפופולריים הנו שאיבת שומן.

סקרים מראים כי קרוב ל – 70% מהמשתתפים בסקר מעוניינים לבצע הליך שאיבת שומן מאזור הבטן, 13% מעוניינים בשאיבת שומן באזור הירכיים ו – 7% באזור הישבן.

הפופולריות של הליך שאיבת שומן נובעת מהאפשרות להקטנת היקפים באזורים הרצויים וזאת ללא הותרה של סימנים או צלקות.

את ההליך הניתוחי מומלץ לבצע בגיל צעיר ולא לדחות אותו, שכן בגיל צעיר התגובה של העור הינה טובה יותר ותוצאות הטיפול איכותיות ומוצלחות יותר.

חשוב להבין כי שאיבת שומן הינה טיפול המתאים לפעולות ממוקדות באזורים הבעייתיים ולעיצוב הגוף וכי אין מדובר בטיפול שנועד להורדה במשקל. בגילאים מתקדמים, טיפולי שאיבת שומן כוללים גם מתיחת העור וזאת במטרה להגיע לתוצאות מיטביות.

טיפולים אסתטיים בקרב גברים – כבר לא מקור לבושה או מבוכה
תחום הכירורגיה הפלסטית והאסתטית זוכה לביקוש הולך וגדל מצד גברים.

הנתונים מראים כי כ – 70% מהגברים היו מעוניינים לבצע שאיבת שומן או ניתוח לשם הידוק העור.

בעבר, גברים שהיו מבצעים ניתוחי אף ופנים, נחשבו בעייני החברה כלא גבריים, הרי שכיום, השינויים החברתיים מקלים עליהם לבצע ניתוחים פלסטיים ומדובר בדבר מקובל.

גברים מבצעים טיפולי הזרקות מילוי וניתוחים שונים לעיצוב הגוף וחשים בנוח לחשוף את דבר הטיפול.

מתיחת פניםשיטה טיפולית מתקדמת לשיפור איכות ומראה העור
הסיבות לעלייה בדרישה לטיפולים אסתטיים
חשוב ביותר שהניתוח יראה טבעי
ניתוח בולט נוסף הנו מתיחת פנים.

נתונים העולים ממחקרים ומסקרים מצביעים

למעלה מ – 40% מהנשאלים סבורים כי מדובר בהליך לגיטימי שנכון שיתבצע סביב גיל 50 עד 60.

טיפולי מתיחת פנים נחשבים כיום למבוקשים הן בקרב נשים והן בקרב גברים וכוללים השתלת שומן לאזורים מסוימים בפנים בהם קיים חוסר בשומן.

הטיפול נעשה בעזרת שימוש בחומר מילוי ייחודי וייעודי המכיל תאי גזע התורמים לשיפור איכות ומראה העור. תוצאות הטיפול מחזיקות מעמד 5 עד 10 שנים ומקנות לעור הפנים מראה נקי וחלק.

טיפולים אסתטיים עושים רק אצל מומחים!

כאשר אנו עוסקים בחום הכירורגיה הפלסטית והטיפולים האסתטיים, הרי שחשוב לפנות לרופאים מומחים ובעלי הסמכה לעסוק בתחום.

ניתוחים פלסטיים ואסתטיים הינם הליכים כירורגיים המחייבים ידע מקצועי, ניסיון ומיומנות גבוהה וחשוב להקפיד לבצע את ההליך במרפאה מקצועית ובעלת מוניטין חיובי בתחום.

אחד מטובי המומחים בישראל בתחום הניתוחים הפלסטיים, הנו ד"ר יצחק מאייר, המתמחה בכל התחומים הקשורים למקצוע הכירורגיה הפלסטית ובעל מוניטין בינלאומי בביצוע ניתוחים פלסטיים אסתטיים.

ד"ר יצחק מאייר רואה בעבודתו שליחות וזאת נוכח הזכות והאפשרות לשפר את איכות חיי מטופליו ולחולל בהם שינוי חיובי בהיבט של שיפור הדימוי העצמי והיכולת להתמודד עם אתגרים ולהצליח בחיים.

מאמין כי תחום הטיפולים האסתטיים הנו שילוב של אמנות וטכניקה רפואית מדויקת ומטופליו הרבים מעידים על יחס אישי, יכולת מקצועית גבוהה ותוצאות טיפול מעולות.

למידע נרחב על ניתוחי אף לחצו

התחלת שיחה
1
אפשר לעזור?
שלום,
איך אוכל לעזור?
התקשרו לייעוץ דילוג לתוכן