073-7585783

המדריך לניתוחי הגדלת חזה

חולמת על חזה נשי, גדול וזקוף? ובכן, את לא לבד.

מראה כזה של חזה הנו סמל בלתי נפרד לאישה חושנית, נשית ומושכת במיוחד והנו חלק ממראה אטרקטיבי המשפיע באופן ניכר על החזות של האישה.

לפני ואחרי הגדלת חזה - שדיים
לפני ואחרי הגדלת חזה – שדיים

מראה החזה הנשי הוא בהחלט פונקציה של נשיות ולכן כל אישה שאינה מרוצה ממראה החזה שלה ממהרת לבדוק כיצד תוכל לשפר זאת בקלות ובמהירות ולהשיב לעצמה אצת הביטחון העצמי שאבד ואת דימוי העצמי האטרקטיבי בעיניה ובעיניהם של אחרים הסובבים אותה ולכן הכנו עבורכן את המדריך לניתוחי הגדלת חזה.

על מנת שתהיי שבעת רצון ממראה החזה שלך מוצעים לך טיפולי הגדלת חזה אצל טובי הרופאים הכירורגיים המבצעים ניתוחי הגדלת חזה.

בשנים האחרונות, אנו רואים ביקוש עצום לניתוח מהסוג הזה בשל תוצאות טבעיות ואמינות המוכיחות כי כל מה שלא עושה הטבע יכול לעשות סכין המנתחים ובהצלחה רבה במיוחד.

המדריך לניתוחי הגדלת חזה

ניתוחי הגדלת חזה בטוח, פשוט ובעל תוצאות מהימנות בדרך כלל, כמובן כמו בכל ניתוח ישנם סיכונים, למרות המחקרים המעלים ספקות לגבי בטיחות השתלים בהם משתמשים בניתוח זה הרי שאנו רואים כי מדובר בניתוח בטוח לכל הדעות.

כבר כמעט ולא נתקלים בסיבוכים או סיכונים כתוצאה מניתוח זה והשתלים נחשבים לבטוחים במיוחד מבחינה רפואית.

ניתוח הגדלת חזה מתבצע חדשות לבקרים על ידי רופאים רבים אך על מנת להגיע לתוצאה הטובה ביותר יהיה עליכם לחפש היטב את הרופא המומלץ ביותר בתחום זה ששמו הולך לפניו בתחום והוא ידוע כרופא בעל הצלחות רבות ותוצאות משביעות רצון בניתוחי הגדלת חזה.

האם את יכולה לעבור ניתוח הגדלת חזה?

כיום, פונות לא רק נשים החל מהעשור הרביעי לחייהן לניתוח זה אלא גם נשים צעירות מאוד אשר עם סיום ההתפתחות המינית לא זכו לחזה ממוצע בגודלו אלא לחזה קטן ביותר שכמעט ואינו התפתח.

אם את אינך מרוצה מצורת השד או מגודלו, ד"ר יצחק מאייר, מטובי הרופאים הכירורגיים בישראל, מזמין אותך להתרשם מתוצאות ניתוחי הגדלת חזה אותם ביצע בהצלחה ולעבור גם את ניתוח קל ובטוח שישנה את חייך באופן משמעותי ועל אחת כמה וכמה את המראה החיצוני שלך.

בניתוח הגדלת חזה משתמש המנתח בשתלי סיליקון אנטומיים אשר גודלם ייקבע בתיאום איתך ובהתאם לשיקולים מקצועיים כך שגודלם יתאים בסופו של דבר למבנה גופך והם יראו פרופורציונליים.

המקצועיות, הוותק והניסיון הרב של ד"ר יצחק מאייר מבטיחים לך ניתוח עם תוצאה מקסימלית וסיכון מינימלי, עם כמה שפחות תופעות לוואי, סיכון או סיבוך שעלול לקרות בניתוחים אלה כאשר הם מתבצעים לא כראוי.

לחצו לצפייה בגלריית תמונות לפני ואחרי  | מידע נוסף על הגדלת חזה

לחצו למעבר > עמוד ראשי של הגדלת חזה

התחלת שיחה
1
אפשר לעזור?
שלום,
איך אוכל לעזור?
התקשרו לייעוץ דילוג לתוכן