073-7585783

הדרך להשגת עור צעיר

כל מה שרציתם לדעת על טיפולים אסתטיים לפנים

בשנים האחרונות חווה עולם הקוסמטיקה פריצת דרך משמעותית בתחום הצערת העור. ההתבגרות הטבעית, אובדן האלסטיות, כתמי השמש והקמטוטים שמופיעים על פנינו בחלוף השנים, כבר לא נתפסים כגזירת גורל בענף הקוסמטיקה העכשווי.

העלמת קמטים

בשנים האחרונות חווה עולם הקוסמטיקה פריצת דרך משמעותית בתחום הצערת העור. ההתבגרות הטבעית, אובדן האלסטיות, כתמי השמש והקמטוטים שמופיעים על פנינו בחלוף השנים, כבר לא נתפסים כגזירת גורל בענף הקוסמטיקה העכשווי.

העלמת קמטים
העלמת קמטים

כיום, ניתן למצוא מגוון רחב של טיפולים לשיפור משמעותי במראה העור, השבת החיוניות והזוהר ומניעת נזקים עתידיים.

אך מהי הדרך להשגת עור צעיר וקורן? לשאלה הזו, אין תשובה בלעדית.

לטיפולים המוצעים כיום בשוק מטרות שונות ותוצאות המשתנות בהתאם לסוג העור של המטופל.

בעוד שחלק מהרופאים חותרים לפעולות פולשניות יחסית כמו מתיחת פנים על מנת להשיב לעור את המראה הצעיר שאבד, לא לכל מטופל מתאימה התערבות כירורגית.

במקרים קלים יותר ובשנות ההתבגרות הראשונות, ניתן להימנע מטיפולים אינטנסיביים, באמצעות מילויים ממוקדים ושמירה על שגרת טיפוח נכונה.

היבט נוסף וחשוב לא פחות, הוא התוצאה הסופית. רבים חוששים ממראה עשוי ולא טבעי, שיסגיר את ההליך הקוסמטי שבוצע וישנה לחלוטין את תווי הפנים.

אך בניגוד לדעה הרווחת, כיום ניתן לשמור על מראה טבעי, בריא וקורן, באמצעות הזרקה נקודתית של חומרי מילוי המשיבים לעור את הלחות והאלסטיות שאבדה.

במידה ואתם מתלבטים מהו הטיפול הנכון לכם, ועל מנת לעשות מעט סדר בשלל הטיפולים המוצעים בשוק, ריכזנו עבורכם את השיטות הפופולאריות ביותר להצערת עור הפנים.

  • טיפולים קוסמטיים ופרא-רפואיים
  • איך להשיג עור צעיר
  • איך להשיג עור צעיר לאורך זמן בניגוד לשנים עברו, בהן מרבית הטיפולים התמקדו בטיפול בנזקים קיימים, כיום – ישנה עלייה משמעותית במודעות למניעת פגעי עור עוד בגיל צעיר.

טיפולים קוסמטיים ופרא רפואיים המתבצעים על ידי קוסמטיקאית מורשית, מציעים למטופלים שיטות חדשניות המסייעות לשפר את מראה העור ולהילחם בהשפעות הגיל.

חלק מהטיפולים הפופולאריים למראה עור צעיר:
טיפול בפיגמנטציה באמצעות פילינג עמוק – הבהרת העור, טשטוש וריכוך כתמי שמש.
טיפולי אנטי אייג'ינג באמצעות גלי רדיו, פוטותרפיה, שימוש בחמצן וקרני לייזר.

ניקוי יסודי של העור תוך שמירה על שכבת המגן הטבעית.

טיפולים קוסמטיים המתבצעים על ידי קוסמטיקאיות מוסמכת או רופא בעל הכשרה, הם הבסיס לשמירה על מראה עור רענן וחיוני לאורך שנים.

בנוסף, מטופלים המקפידים על תחזוקת עור הפנים באמצעות טיפולים קוסמטיים, נהנים מעור צעיר יותר לאורך זמן ויכולים לדחות את גיל ההתערבויות הפולשניות יותר.

מילוי וטשטוש קמטים

אחד מהסימנים הראשוניים להתבגרות העור, הם הקמטוטים שמתחילים להופיע על הפנים כבר בשנות העשרים המוקדמות לחיינו.

העלמת קמטים
העלמת קמטים

עם השנים, פוחתת כמות הקולגן בגוף, מה שמביא לירידה בנפח הפנים, נפילה הדרגתית והופעת קמטים בצדיי העיניים, מסביב לשפתיים ובמצח.

בוטליניום טוקסין – טיפול פופולארי ביותר לריכוך וטשטוש הקמטוטים, המוכר לרוב כ"בוטוקס".

הבוטוקס או הדיספורט (מוצרים בעלי מטרה זהה) הוא רעלן ייעודי המשתק באופן מבוקר את שרירי הפנים, ומונע את ההבעות החוזרות המביאות להיווצרות קמטים עמוקים בעור.

משך השפעת הטיפול משתנה למטופל למטופל, אך אורך לרוב בין 4 חודשים לחצי שנה.

חומצה היאלורונית – החומצה ההיאלורונית היא חומר ייחודי המסייע לעור לשמור על מאגרי הלחות הקיימים בו. עם השנים, פוחת ייצור החומצה ההיאלורונית בגופנו, מה שמביא להידלדלות העור ולמראה עייף וחסר חיוניות.

הזרקה ממוקדת ומבוקרת של חומצה היאלורונית, מסייעת בהשבת הנפח שאבד לעור הפנים, מטפלת בשקעי העיניים, ממלאת את קמטי הצחוק ואף משמשת למילוי שפתיים טבעי.

למרות שהזרקות ומילויים אינם נחשבים לטיפולים כירורוגיים פולשניים, חשוב להפקיד לבצע אותם אצל מומחה בעל ניסיון שהוסמך לכך, על מנת להימנע ממראה נפוח ומצועצע ומאובדן היופי הטבעי.

הרמת עפעפיים

העיניים הם הראי לנשמה ואחד מהאיברים עליהם ניכרת ההזדקנות בצורה המשמעותית ביותר.

צניחת עפעפיים היא הגורם השכיח ביותר המוביל לביצוע ניתוח להרמת עפעפיים, הפותח את העיניים ומחזיר להן את המראה הבריא והצעיר שאבד להן עם השנים.

במסגרת הרמת העפעפיים, מתבצע טיפול לצמצום עודפי העור הגורמים למראה הנפול, תוך שמירה על איכות הראייה. הניתוח אורך כשעה ואינו מצריך אשפוז.

מתיחת פנים
בעוד שבשנות ה-30 וה-40 לחיי המטופלים, ניתן להסתפק במילויים נקודתיים והזרקות לטשטוש הקמטים והשבת המראה הצעיר, בגילאים מתקדמים יותר, ישנה נפילה משמעותית של עור הפנים.

החשיפה הממושכת לשמש, יחד עם הידלדלות מאגרי הקולגן והאלסטין בעור, נותנים את אותותיהם וגורמים למראה עייף ומבוגר.

כיום, קיימות שתי שיטות עיקריות למתיחת פנים:

מתיחת פנים ללא ניתוח – שיטה ייחודית המתבצעת באמצעות חוטים עדינים וזעירים, המוחדרים לעור במיקומים הרלוונטיים ומאפשרים מתיחה עדינה של העור הנפול.

יתרונה המשמעותי של השיטה היא ההימנעות מההליך הניתוחי, אך היא מצריכה חזרה על הפרוצדורה מידי מספר חודשים.

ניתוח למתיחת פנים – ניתוח למתיחת פנים מתבצע באמצעות חתכים בצדי הפנים, ובתוך קו השיער, באמצעותם ניתן להסיר עודפי עור, לחזק את רקמת השריר ולעצב את הפנים מחדש, על מנת להגיע למראה צעיר יותר. למרות העובדה שמדובר בהליך כירורגי, הוא אינו כרוך בכאבים ניכרים ולאחריו, חוזרים המטופלים לשגרת חייהם תוך זמן קצר.

בקליניקה של ד"ר יצחק מאייר, תמצאו מגוון עשיר של טיפולים שיעניקו לעור מראה קורן, חלק ונטול קמטים.

אנו מקפידים להתאים את הטיפולים לצרכים של כל מטופל או מטופלת, על מנת לשמור על מראה טבעי ככל הניתן, למנוע נזקים עתידיים ולאפשר לכם ליהנות מעור רענן וחיוני לאורך שנים.

התחלת שיחה
1
אפשר לעזור?
שלום,
איך אוכל לעזור?
התקשרו לייעוץ דילוג לתוכן